• Daļu katalogs
  • dataType.undefined ražotāji
  • Mani meklējumi
  • Saglabātie produkti
  • Noderīga informācija
  • Reģioni
lv-LV flagLatviešu

BUJ

Bieži uzdotie jautājumi 

  • IEGĀDE

    • Kā iepirkties vietnē Partversal.lv?

    • Vai varu izvēlēties sev piemērotāko metodi?

    • Vai es varu atgriezt nevajadzīgas automašīnu, motociklu vai kravas automobiļu daļas, kas iegādātas ar Partversal.lv starpniecību?

    • Kur atrast informāciju par pasūtījuma statusu?

    • Kurš nodrošina preču kvalitāti?

  • SLUDINĀJUMU PĀRVALDĪBA

    • Kā publicēt sludinājumu vietnē Partversal.lv?

    • Kā izņemt sludinājumu no vietnes Partversal.lv?

 

IEGĀDE

Kā iepirkties vietnē Partversal.lv?

Atlasiet interesējošo kategoriju un izvēlieties nepieciešamo daļu ērtajā “Daļu katalogā”. Noklikšķinot uz nepieciešamās daļas attēla, tiek atvērts logs, kas sniedz papildinformāciju par produktu. Ja tas ir piemērots jūsu vajadzībām, noklikšķiniet uz zaļās pogas “Ielikt iepirkumu ratiņos” labajā pusē.

 

 

Kad iepirkšanās ir pabeigta, lūdzu, noklikšķiniet tālāk uz pogas “Turpināt pasūtījumu”, tad nonāksiet nākamajā lapā, kur var izvēlēties piegādes un maksājumu opcijas.

Ja vēlaties atlasīt citus produktus, aizveriet atvērto logu Iepirkumu ratiņi, izmantojot pogu X augšējā stūrī, un turpiniet meklēšanu. Kad esat atradis visas interesējošās preces, dodieties atpakaļ uz Iepirkumu ratiņiem (groza ikona vienmēr ir pieejama loga augšpuses labajā stūrī).

 

Atvērtajā logā Iepirkumu ratiņi pārbaudiet atlasītās daļas. Ja pasūtījuma saturs ir piemērots, noklikšķiniet uz pogas “Turpināt pasūtījumu”. Ja esat reģistrēts lietotājs, lūdzu, piesakieties, bet, ja vēlaties pirkt nereģistrējoties, jums tiks prasīts ievadīt savu personas informāciju, lai varētu apstiprināt pasūtījumu un piegādāt preces izvēlētajā vietā.

Nākamajā solī “Piegāde” varat izvēlēties ērtāko piegādes veidu. Šajā solī redzēsiet lēsto piegādes laiku un piegādes veida izmaksas. 

Pēdējā solī “Maksājums” varat izvēlēties ērtāko maksājuma veidu. Jūsu ērtību nolūkā mēs sadarbojamies ar visām populārākajām Lietuvas bankām un piedāvājam maksāšanas iespēju, izmantojot PayPal un Revolut.

Ja apmaksa veikta sekmīgi, saņemsiet paziņojumu uz e-pasta adresi, ka pasūtījums ir apstrādāts. Ja izvēlaties saņemt preces, izmantojot kurjera pakalpojumu, lūdzu, sagaidiet ziņu vai zvanu no kurjera, bet, ja preces paņemsiet pats, nosūtīsim jums vēl vienu e-pasta paziņojumu, kad daļa būs gatava paņemšanai. 

Vai varu izvēlēties sev piemērotāko metodi?

Mēs vēlamies, lai jūs saņemtu preces ērtākajā veidā, tāpēc pirkuma procesa pēdējā solī varat izvēlēties piegādes metodi. Preces varat paņemt bez maksas uz vietas* no pārdevēja vai izvēlēties, lai tās jums piegādātu kurjers. Lēstais piegādes laiks tiek norādīts atsevišķi katrai piegādes metodei. 

* Sadaļā “Automašīna” blakus katrai precei ir norādīta pilsēta, kur prece tobrīd atrodas automašīnu lūžņu noliktavā. Ja esat tajā pašā pilsētā un jums ir ērtāk paņemt preces pašam, varat doties tieši pie pārdevēja.

Mēs varam piegādāt:

Lietuvā

Ar pašapkalpošanās pakomātiem

Ar kurjeru

Ārvalstīs

 

GLS, Deutsche Post, EVRI, DHL, TNT, DB Schenker, UPS.

 

Kur atrast informāciju par pasūtījuma statusu?

Kad esat pasūtījis preces un sekmīgi apmaksājis iepirkumu ratiņu saturu, saņemsiet elektronisku pasūtījuma apstiprinājumu uz norādīto e-pasta adresi. Šajā e-pastā ir iekļauta saite “Skatīt pasūtījumu”, kas ved uz lapu, kurā var skatīt pasūtījuma saturu un statusu.

Vai varu atcelt jau veiktu pasūtījumu?

Ja esat pārdomājis par pasūtījumu un vēlaties to atcelt, varat to izdarīt pirms daļas nosūtīšanas. Šādā gadījumā jums ir pēc iespējas drīzāk jāsazinās ar Partversal.lv klientu atbalsta dienestu pa tālruni +371 67 660 622 vai e-pastu [email protected] un jālūdz apturēt pasūtījuma izpildi.

Vai var atgriezt bojātu automašīnas, motocikla vai kravas automobiļa daļu, kas iegādātas ar Partversal.lv starpniecību?

Mūsu mērķis ir jums palīdzēt atrast nepieciešamo daļu, tāpēc, ja iegādātā daļa nav piemērota, varat to atgriezt 14 dienu laikā vai apmainīt. Lai taupītu jūsu un Pārdevēju laiku, pirms iegādes pārliecinieties, vai produkts ir piemērots jūsu transportlīdzeklim, izlasiet visu saistīto informāciju un šaubu gadījumā uzdodiet papildjautājumus. Ja tomēr neesat pilnībā apmierināts ar pasūtījumu, varat to atgriezt un saņemt naudas atmaksu.

Vairāk informācijas par preču atgriešanu skatiet sadaļā “Preču atgriešana”

Kā atgriezt produktu, kas nav man piemērots?

Elektroniskajā tirdzniecības platformā Partversal.lv iegādātu jaunu vai lietotu transportlīdzekļu daļu atgriešana ir tiešām vienkārša. Reģistrētie lietotāji šim nolūkam var izvēlēties vienu no diviem veidiem:

  • Pēc pieteikšanās kontā dodieties uz savu Klienta apgabalu un atrodiet sadaļu Pasūtījumi. Noklikšķinot uz konkrētā pasūtījuma (vai tā daļas), ko vēlaties atgriezt, atradīsiet opciju “Preču atgriešana”, kur var izvēlēties, kuras preces vēlaties atgriezt un kādā veidā.

  • Izmantojot pasūtījuma saiti, kas nosūtīta uz jūsu norādīto e-pasta adresi. Atverot pasūtījuma kopsavilkumu, atradīsiet opciju “Preču atgriešana”, kur var izvēlēties, kuras preces vēlaties atgriezt un kādā veidā.

Nereģistrēti lietotāji var veikt atgriešanas procesu, tikai izmantojot pasūtījuma saiti, kas tiek nosūtīta uz pasūtīšanas brīdī norādīto e-pasta adresi. Atverot pasūtījuma kopsavilkumu, atradīsiet opciju “Preču atgriešana”, kur var izvēlēties, kuras preces vēlaties atgriezt un kādā veidā.

Atgrieztajām precēm ir jābūt ar tādu pašu kvalitāti kā saņemšanas brīdī, proti, nelietotām, nebojātām, tādā pašā stāvoklī, kādā tās tika saņemtas (nebojātas uzlīmes, nav noņemta aizsargplēve u. c.), un, ja tās bija iesaiņotas, tajā pašā iesaiņojumā. Turklāt Pircējam ir jābūt apliecinājumam, ka viņš ir iegādājies preces no Pārdevēja (elektroniskam rēķinam vai pasūtījuma numuram).

Atgriežot pasūtījumu, jums tiks prasīts norādīt iegādāto preču atgriešanas iemeslu, un jums būs jāizvēlas, kā atgriezt preces.

Kurš nodrošina pārdoto daļu kvalitāti?

Tīmekļa vietnē Partversal.lv Pārdevēji var piedāvāt un Pircēji var meklēt jaunas un lietotas daļas, bet Partversal.lv neuzņemas atbildību par Pārdevēju piedāvāto preču kvalitāti. Garantijas sniedz Pārdevējs, un tās tiek norādītas katrai precei atsevišķi. Ja rodas domstarpības, mēs labāk izvēlamies atrisināt domstarpības labticīgi, rodot savstarpēji apmierinošu kompromisu.

Ar ko sazināties, ja man ir citi jautājumi?

Partversal.lv konsultanti ir gatavi palīdzēt un atbildēt uz jebkuriem jūsu jautājumiem. Varat ar viņiem sazināties pa tālruni +371 67 660 622 (konsultanti ir pieejami I–V plkst. 8–17) vai e-pastu [email protected].

 

SLUDINĀJUMU PĀRVALDĪBA

Kā publicēt sludinājumu vietnē Partversal.lv ?

Lai nodrošinātu to, ka visas Partversal.lv parādītās jaunās un lietotās automašīnu un motociklu daļas ir reālas un sludinājumi ir unikāli, Partversal.lv var publicēt sludinājumus tikai uzņēmumi un personas, kuras izmanto ReCar lietoto daļu pārvaldības un pārdošanas sistēmu. Visi publicētie sludinājumi tiek sinhronizēti ar šo sistēmu. Ja vēlaties, lai jūsu sludinājums tiktu ievietots Partversal.lv, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni +371 67 660 622, pa e-pastu [email protected] vai aizpildiet veidlapu www.recar.lt.

Kā izņemt sludinājumu no vietnes Partversal.lv?

Partversal.lv tiek pilnībā sinhronizēta un pārvaldīta no ReCar sistēmas, tāpēc, ja vēlaties savu sludinājumu parādīt, mainīt vai pilnībā izņemt no Partversal.lv lapas, jums ir jāpiesakās ReCar sistēmas kontā.