Atgriešana
Preču atgriešanas noteikumi
Partversal.lv tika izveidota, lai apmierinātu mūsu klientu vēlmi ātri un ērti atrast nepieciešamās transportlīdzekļu daļas, tāpēc mēs vēlamies, lai process noritētu pēc iespējas gludi. Ja kāda iemesla dēļ rodas problēma Pārdevēja un Pircēja starpā, mēs vienmēr palīdzam to atrisināt draudzīgi un izlemt, vai preces tiks atgrieztas Pārdevējam ar pilnu naudas atmaksu Pircēja kontā.
Pienācīgas kvalitātes preču atgriešana
Ja produktam ir laba kvalitāte un tas atbilst sludinājumam, bet pēc iegādes jūs konstatējat, ka tas nav jums piemērots, jums ir jāsāk atgriešanas process un iegādātais produkts jāatgriež 14 dienu laikā pēc tā saņemšanas (ja tas ir piegādāts ar kurjera pakalpojumu) vai paņemšanas (ja to paņēmāt paņemšanas vietā).
Preču, kurām ir defekts, nepilnības vai neatbilstība sludinājumam, atgriešana
Pircējam ir tiesības atgriezt preces, ja tiek konstatēts, ka tām ir neatbilstīga kvalitāte vai defekti, kurus Pārdevējs nav pārrunājis ar Pircēju pirms preču pārdošanas, pamatotā laika periodā atbilstoši likuma prasībām, bet ne vēlāk kā 14 dienas kopš preču saņemšanas vai paņemšanas datuma.
Preces var tikt konstatētas kā bojātas un apmainītas pret kvalitatīvām precēm (ja tādas ir) vai atgrieztas, ja:
tās neatbilst Pārdevēja aprakstam un tām nav tādi paši parametri kā precēm, kuras Pārdevējs ir nodrošinājis kā paraugu vai modeli; vai tām ir defekti, kurus Pārdevējs nav konkretizējis pirms preču pārdošanas;
tās neatbilst kvalitātes rādītājiem, kas parasti ir raksturīgi tāda paša veida precēm un kādus Pircējs var pamatoti sagaidīt pēc preču rakstura;
Pircējam ir pamatoti iemesli aizdomām, ka produkts ir ražots, pārkāpjot trešo pušu intelektuālā īpašuma tiesības (piemēram, tas nav oriģinālais produkts, lai gan ir norādīts kā tāds), vai ir iegādāts vai izplatīts ar nelikumīgiem paņēmieniem;
ja Līguma noslēgšanas brīdī Pircējs ir zinājis vai viņam būtu vajadzējis zināt par preču neatbilstību (piemēram, ir publicēta informāciju par defektiem vai disfunkcijām), tiek pieņemts, ka preču kvalitāte ir apmierinoša. Lietotas preces, kurām ir laba kvalitāte, var tikt apmainītas vai atgrieztas tikai ar Pārdevēja piekrišanu.
Naudas atmaksas process:
Reģistrētie lietotāji:
Pēc pieteikšanās kontā dodieties uz savu Klienta apgabalu un atrodiet sadaļu Pasūtījumi. Noklikšķinot uz konkrētā pasūtījuma (vai tā daļas), ko vēlaties atgriezt, atradīsiet opciju “Preču atgriešana”, kur var izvēlēties, kuras preces vēlaties atgriezt un kādā veidā.
Izmantojot pasūtījuma saiti, kas nosūtīta uz jūsu norādīto e-pasta adresi. Atverot pasūtījuma kopsavilkumu, atradīsiet opciju “Preču atgriešana”, kur var izvēlēties, kuras preces vēlaties atgriezt un kādā veidā.
Nereģistrētie lietotāji:
Varat atgriezt produktu, izmantojot uz jūsu e-pasta adresi nosūtīto pasūtījuma saiti. Atverot pasūtījuma kopsavilkumu, atradīsiet opciju “Preču atgriešana”, kur var izvēlēties, kuras preces vēlaties atgriezt un kādā veidā.
Atgrieztajām precēm ir jābūt ar tādu pašu kvalitāti kā saņemšanas brīdī, proti, nelietotām, nebojātām, tādā pašā stāvoklī, kādā tās tika saņemtas (nebojātas uzlīmes, nav noņemta aizsargplēve u. c.), un, ja tās bija iesaiņotas, tajā pašā iesaiņojumā. Turklāt Pircējam ir jābūt apliecinājumam, ka viņš ir iegādājies preces no Pārdevēja (elektroniskam rēķinam vai pasūtījuma numuram).
Atgriezto preču nosūtīšanas izmaksas
Partversal.lv atgriešana ir bez maksas.
Ja atgrieztās preces ir nepiemērotas Pircējam Pircēja kļūdas dēļ vai tām ir zema kvalitāte, nosūtīšanas izmaksas sedz Pārdevējs.
Atgriešanas gadījumā Pārdevējs nodrošina atgriešanas uzlīmi vai organizē paņemšanu Pircēja norādītajā adresē.
Naudas atmaksas procedūra
Ja Pircējs atgriež preces, nauda par precēm tiek pārskaitīta uz to pašu kontu, no kura tika apmaksāts pasūtījums, 14 dienu laikā kopš datuma, kad Pārdevējs ir saņēmis atgrieztās preces.
Ja Pircējs atgriež preces, netiek atmaksāta nekāda vienošanās maksa.